Holabalola @ workieworkie

God morgon!

Som ni ser så bloggade jag aldrig igår, anledningen var simpel.
Jag hade vilodag  från gym och game:a med boisen inför helgen som komma skall nere i Gävle.

Så vet ni vad? Idag blir det bröst och triceps för andra gången denna vecka, imorgon är det BEN som gäller.
Det är skönt att variera lite när det känns lite extra tungt, att få den där egoboosten som man ibland så väl kan behöva, kanske bara för en minut,sekund.
Att kunna ta vara på den och omvandla det till något större.

Det är ju som sagt bättre att satsa stort och falla tungt, än att inte satsa alls och grubbla för resten utav livet, varför gjorde jag inte si och så.
Eller är jag helt fel ute?


Allt från Steve för denna gång, over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0