Im back!

Cha cha StevaN här!

Var egentligen tänkt att jag skulle bloggat igår, men det bokstavligen bara sket ihop sig..
Bloggar idag istället!

Idag jobbade jag till 16:30, därefter åt jag lite snabbt och begav mig emot ett uppmötande som bestod  utav Emma och Emelie, vilket därpå vi hamnde hemma hos Emelie och tittade på film med lite törMelon   mMmMMM :)!

Nu är det väl tänkt att jag ska sova, för att imorgon avrunda denna vecka med ännu en dag som består utav jobb, fast man ska inte klaga!


Lite bilder från gym igår som bestod utav ett benpass!:

Suddiga bilder? Ja kan nog stämma, ungefär som musik.
Man lyssnar inte på musik, utan man känner den.
Känn bilderna och hörs sen! ;)













Sist men inte minst, en privat bild till alla mina fans där ute, vet att ni älskar mig!




Puss! Det var allt för mig denna gång! <3



Kommentarer
Postat av: Tonken

haha bögsteve : D:D:D

2011-02-22 @ 21:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0