Tisdag!

Tjabba tjena hallå   Steve heeeeeer!



Var på gym igår och körde bröst/triceps, gick sådär om jag får säga min mening.
Dåligt med föda + lite sömn brukar resultera i att det går lite sämre än man förväntat sig, men gjort är gjort!

Bjussar på en bild ;):
Och man får faktiskt ha stängda ögon, vågade tyvärr inte kolla mig själv i spegeln, för då skulle mer än bara armen vara spänd ;S.








Dessutom så fick jag veta igår att jag fick förlängt kontrakt nere på E.ON. till sista augusti i år, så verkar som om jag blir kvar här ett tag till framöver!


Nu ska jag iväg på Arla och köra ett benpass, ni får har det bra alla mina pussgurkor, speciellt till en pussgurka *blink*.

Over and Out!








Kommentarer
Postat av: PluPP

men din sabla spännbög !!! ;)



skaplig triceps.. tumme UPP

2011-02-22 @ 21:05:39
URL: http://www.josefinbrorsson.com
Postat av: Steve

Vet du gillare Pluppen :)!

2011-02-22 @ 22:04:16
Postat av: Plupp

SCHHHHHH !

2011-03-04 @ 11:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0